poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Słów kilka o tym, co lubi damska szyjka :) Naszyjniki, koraliki, koraliki, naszyjniki - odsłona kolejna!


"Na szyję chętnie szyję - c.d." - ostatnio mnie porwała "faza" na dziobanie z drutem jubilerskim, zaczęłam tak nawlekać i nawlekać i nawlekać, czas płynął, herbata siódma się piła była...albo raczej pita była ;) a ja z moją Tosią w brzuchu modziłyśmy coraz to nowe wzorki, oceńcie - z kilkoma postanowiłam nawiązać dłuższą przyjaźń, czyt. zostały ze mną :) 
   Reszta... do Waszej dyspozycji, w razie rozpaczliwego zainteresowania którymś "nie moim naszyjnikiem" - proszę o kontakt, byle szybki, bo termin porodu tuż tuż, a potem to moje Drogie Dziewczęta nastąpi przekierowanie mych zainteresowań na Słodycz Malutką Królewnę Antosię <3 ...na czas "jakiś"... a potem postaram się powoli wracać :)

Oto galeryja moich wymodzeń - zapraszam!


Model 1) onyks, jaspis dalmatyńczyk, marmur biały
 oraz czarny koralik modułowy



Model 2) turkus (2 kolory), bursztynowy nefryt i miodowy nefryt,



Model 3) mix kamieni (czego tu nie ma?)
m.in.: turkus (niebieski i zielony), karneol, nefryt, marmur, szkło



Model 4) Swarovski, szkło, shamballa, tworzywo



Model 5) ceramika, noc Kairu, niebiański awenturyn, 
szkło, tworzywo, elem. srebrne



Model 6) Komplet: kolczyki + naszyjnik
skład: kocie oko, szkło, muszla, elem. srebrne



Model 7) mój osobisty kwarc mszysty 8 mm
mój ci on!



Model 8) bo ja uwielbiam miksować!
ten wdzięczny kolorowy wisior ma w sobie tyle
składników, że ich wymienianie nie ma sensu ;)
po prostu. jest mój :)) nie oddam!



Model 9) mój trzeci faworyt, czyli wspaniałe Cloisonne
"metalem malowane" kwiaty :) 
klasyka bieli, czyli "pasuje do wszystkiego" 
oczywiście mój :)



Reszta (poza trzema ostatnimi) drogie Panie szuka domu, zatem proszę piszcie, chętnie je wyprawię do Was :)) Pozdrowienia i uściski dla Odwiedzających i Sympatyzujących :) 

2 komentarze:

  1. Heniu nie ma problemu - który założyłbyś najchętniej? Może coś dobierzemy do karnacji, włosów? Już pędzę na pocztę, zdecyduj się tylko :) Dzięki Autorze tych wszystkich zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń

wielkie dzięki za każdy komentarz :)) serdeczne pozdrowienia!