czwartek, 17 kwietnia 2014

Zuza i Janek - zakolegowana para... :)

Zuza wczoraj pojechała do małej Zuzi, a Janek udał się w drogę do Jasia, mam nadzieję, że mieli bezpieczną podróż i że w ich nowych domkach będzie im najlepiej na świecie! Tego chce dla swojego dziecka każda mama, nawet jeśli dziecko to... miś ;) Zatem drogie dzieci! Bądźcie mi tam grzeczni, nie wariować, ładnie się bawić, nie pruć się, nie popuszczać oczek ;) Uśmiechać się dużo do dzieciaczków i tulić od ciotki Anki ;)) Serdecznie pozdrawiam obdarowane szkraby :) To pisałam ja, ciotka Anka Skakanka! o!

A teraz mała sesja zdjęciowa! Zapraszam:


 Lubią się, co nie?


"Eeej! Zuza! nie uciekaj mi tam na skraj poduchy!"




Zdjęcie pt.: "Ja wam jeszcze pokażę!" ;)



"Czy te oczy mogą kłamać?? Chyba nie... ;)"



A tu: "Tak to można fotografować!"



i nasz słodziak Jaś, prawda, że uroczy?


Pozdrawiamy wszystkich nas na BLOGU
odwiedzających oraz lubiących!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wielkie dzięki za każdy komentarz :)) serdeczne pozdrowienia!