środa, 23 kwietnia 2014

Błyskotki migotki stokrotki - nowości wydawnicze ze świata bransoletek Ani ;)


Witajcie w mojej bajce :) Słoń nie gra na fujarce, ale chcę zaprezentować kilka nowych wzorków :o) Za oknem szaro i buro, zmieniła nam się pogoda, ale deszcz też jest potrzebny :) No i jest chwila, by posiedzieć na blogu :o))

Zapraszam do galerii:
agat ognisty fasetka 12 mm

agat ognisty i szkło 
w towarzystwie odrobiny złota

agat trawiony, blady fiolet, 
na środku "ceramiczne kwiatowe oczko"
i lawendowy Swarovski

kolejny agat, fasetka, rozmiar 10 mm
w otoczeniu srebrnych błyskotek
z pięknym mieniącym się brązami Swarovskim

ceramika! oraz fioletowo-zielone serducho Sw.

fioletowo mi: fluoryt na lewo, na prawo - wybaczcie,
w moim wieku mam prawo... zapomnieć! (sprawdzę!)

jaspis dalmatyńczyk z onyksowym "oczkiem"
- do tego trochę królewskich akcentów -
-dla księżniczki-

kwarc mszysty i Swarowski wersja "black"
urocza, do wszystkiego :)

lapis-lazuli, myślę, że ten kolor
zrobi furorę tego lata :)
polecam zwłaszcza na wypady nad morze :))

millefiori - czyli powrót szkła :)
piękne kwiaty w tonacjach tęczy i nie tylko.
odrobina ekstrawagancji :))

ooo! tu to jest totalny mix:
jest lapis lazuli, jest mielony turkus, agaty, 
jaspisy japońskie, obsydian śnieżny i...
sama już nie wiem, co jeszcze ;)
słowem: misz-masz (uwielbiam!)

marmury, agaty, turkusy i inne śliczności
"wariacja nt. świeżej trawy",
czyli "wiosna wkoło - ale nam wesoło"

onyks i jaspis dalmatyńczyk
10 mm

ostatnio się dowiedziałam, co to za kamień
i...znów zapomniałam ;))
poprawię się - promiss!

misz-masz :o)
mówisz-masz!

turkus i kulki diamentowe
10 mm
do tego Swarovski!

jest i zielony mielony turkus
troszkę szkiełek
serce Sw. i kapka sreberka
efekt bardzo bardzo :)

dla zakochanych jak ja w Bałtyku!
"Z pamiętnika dziewczyny marynarza"

Moi mili, wzywają domowe obowiązki, ale ślę serdeczne pozdrowienia wszystkim, którzy zaszczycili mój BLOG swoją obecnością :) Pozdrawiam ciepło i słonecznie! A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wielkie dzięki za każdy komentarz :)) serdeczne pozdrowienia!