środa, 28 maja 2014

Kilka nowych koralików :o)

Ostatnio wymodziłam kilka nowych koralikowych spraw. Naszyjnik zdobi szyję mojej Mamy, bransoletki udały się w drogę do kilku innych mam :) Zapraszam do oblukania :) Miłego dnia dziewczyny i chłopaki!


Naszyjnik ceramiczny (biel i element cappucino) z elementami srebrnymi

/gift dla mojej Mamy, sama sobie wybrała,
jestem ciekawa, czy będzie nosić, bo wiecie,
jak to z nami babami - jesteśmy jak sroki/



krótsza wersja, można modyfikować długość
naszyjnika
dzięki srebrnemu "kajdanowi", czyt. łańcuszkowi



zrobione na szaro, tworzywo, 
jaspis (fiolet) blado-różowe marmury i onyks (8 mm)



mielony turkus 10 mm z babskim akcentem
- która z nas nie uwielbia szpilek? -



mix total - ech! czego tu nie ma?
jest szkło, turkusy, agaty, fluoryty, jaspis, marmur (10 mm)



jaspis krajobrazowy (12 mm)
z dużym srebrnym liściem



Pozdrawiamy Was ciepło, bo zimno, brrr - okropnie u nas pochłodniało, po ostatnim tygodniu 30st.C + nastała lekka aura październikowa, zimno i szaro i buro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wielkie dzięki za każdy komentarz :)) serdeczne pozdrowienia!