sobota, 14 marca 2015

Chmurki mojej Córki :) Wcale nie pochmurno!

   Dawno dawno temu.... bo około 5-ciu miesięcy wstecz powstały chmurki dla mojej córki :) 
   Jedną wieeeeelką i mięciutką wykonały znane Wam już moje dobre znajome z Pure House, drugą malutką i równie mięciutką przysłała mi Pani Tulakowa (o tej Pani Tulakowej to poemat trzeba pisać, poemat! - zapraszam serdecznie do odwiedzenia jej profilu na facebook'u lub strony: www.tulaki.pl - gwałtowny oczopląs zachwytowy gwarantowany!).

Zatem chłopcy i dziewczyny podziwiajcie, 
jakie cuda mamy w domku, jakie cuda tulimy, 
miętolimy i się nimi bawimy:







tu chmurka z Pure House siedzi na przeciepłym kocu tulakowym w liski uszytym przez Panią Tulakową z tulaki.pl na zamówienie dla mojej Tosi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wielkie dzięki za każdy komentarz :)) serdeczne pozdrowienia!